رفتن تو


به جای مهر تابیدی و رفتی
                                     لبم را گونه مالیدی و رفتی
                                     بگفتی بغض باشد همره تو
                                                                          به جای بغض باریدی و رفتی
صدا کردم ندیدم روی ماهت
                                    شنیدی و بچرخیدی و رفتی
                                    منم مبهوت تو در باغ عرفان
                                                                          به گرد یار رقصیدی و رفتی
شبی دردم به بالا باز گفتم
                                   تو هم بالا پرستیدی و رفتی
                                   نمی دانم چه دیدی سرنوشتم
                                                                         ولی دانم که ترسیدی و رفتی
خوش آن چشمی که آن را در خماری
                                  بدیدی و پسندیدی و رفتی
                                  بگفتم لیلیم با من بمان تو
                                                                         مرا مجنون بنامیدی و رفتی
به تو گفتم که تنها درد دارد
                                 تو تنها را بفهمیدی و رفتی
                                 گل نیلوفری در بر ندارم
                                                                          گل نیلوفرم چیدی و رفتی
بگفتم معذرت کن تو قبولم
                                 بخندیدی و بخشیدی و رفتی
                                 قسم دادم تو را بر یک گل یاس
                                                                         صدای یاس بشنیدی و رفتی
تو برگشتی و من هم گریه کردم
                                از این حالت تو رنجیدی و رفتی
                                بگفتم با پرستو ها میایی؟
                                                                          تو نازیدی و کوچیدی و رفتی
تو رفتی با تمام شعر هایم
                              تو دانی هستیم چیدی و رفتی؟؟؟


با تشکر فراوان از وبلاگ آسمون هستی.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد